powiększ zdjęcie
TRUSKAWKOWY PUDDING CHIA 04.07.2018

Truskawki to prawdziwa bomba witaminowa, a w połączeniu z nasionami chia i jogurtem tworzą zdrowy i niskokaloryczny deser.

 

Czas przygotowania: 10 min. + min. 3 h w lodówce

 

Składniki (1 porcja):

– jogurt naturalny (1 szkl./250 ml)

– nasiona chia (4 łyżki)

– truskawki (1 ½ szkl./250 g)

 

 

SPOSÓB PRZYRZĄDZENIA:

Krok 1.
Wlej jogurt do dużej szklanki i dodaj nasiona chia. Dokładnie wymieszaj.

Krok 2.

Zmiksuj w blenderze truskawki i dodaj ¾ masy do puddingu. Dokładnie wymieszaj.

Krok 3.

Wstaw pudding do lodówki na min. kilka godzin. Przez pierwsze 1-2 godz. co jakiś czas mieszaj pudding, aby nasiona się nie skleiły. 

Krok 4.

Gdy pudding będzie miał konsystencję budyniu, zalej go pozostałą warstwą masy truskawkowej.

Krok 5.

Ozdób pudding świeżymi truskawkami.

 

Truskawki są bardzo dobrym źródłem witaminy C. Mimo słodkiego smaku mają bardzo mało kalorii-28 kcal w 100 g.

Skomentuj artykuł
DAFI na Instagram obserwuj
Czy wiesz że?
Szklanka wody wypita 20 minut przed posiłkiem zmniejszy Twój apetyt